Obsługa klienta indywidualnego – dział serwisu

Opis stanowiska:

  • Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych od klientów indywidualnych,
  • Pomoc zdalna/techniczna przy rozwiązywaniu problemów z urządzeniami,
  • Przygotowywanie zestawień rozliczeniowych

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie techniczne z branży sanitarnej lub pokrewnej,
  • Znajomość zakresu działania instalacji kolektorów słonecznych będzie dodatkowym atutem,
  • Samodzielność, rzetelność podczas wykonywania powierzonych zadań,
  • Duża odporność na stres

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
  • Szkolenia techniczne,
  • Umowę o pracę,
  • Niezbędne narzędzia do pracy

Przy wysyłaniu CV prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Kontakt: rekrutacja@eco-team.net
lub przez poniższy formularz kontaktowy

Wyślij zgłoszenie

Pliki muszą mieć mniej niż 6 MBDozwolone typy plików: gif jpg png tif txt rtf pdf doc docx odt xls ods xml avi mov.