Wybrana lokalizacja: Piszczac

Zanim wyślesz wiadomość w formularzu kontaktowym zapoznaj się z naszymi materiałami, które mogą pomóc w rozwiązaniu problemu.

Instrukcje obsługi sterowników

zwiń rozwiń

Cennik usług - fotowoltaika

zwiń rozwiń
Typ usługi
cena PLN
Wymiana panelu
700,00 zł
Wymiana optymalizatora – dach skośny
600,00 zł
Wymiana optymalizatora - dach płaski
400,00 zł
Wymiana falownika
600,00 zł
Wymiana wkładki ograniczników przepięć
500,00 zł
Wymiana bezpiecznika
200,00 zł
Przegląd techniczny instalacji (pomiary w cenie)
600,00 zł
Pomiary elektryczne
400,00 zł
Konfiguracja połączenia sieciowego
200,00 zł
Konfiguracja falownika z modyfikacją połączenia sieciowego (wzmacniacz sygnału WiFi w cenie)
400,00 zł
Badanie kamerą termowizyjną paneli (
600,00 zł
Badanie kamerą termowizyjną paneli (10-20kWP)
800,00 zł
Pozostałe usługi
Wycena indywidualna po rozeznaniu

Cennik - Warunki ogólne

zwiń rozwiń
Typ usługi
cena PLN
• Robocizna (usuwanie awarii, wymiana części) - usuwanie awarii, wymiana części oraz wszelkie prace specjalistyczne nie objęte stawką ryczałtową są rozliczane wg stawek roboczogodzinowych określonych w cenniku. Pierwsza godzina naliczana jako pełna, potem naliczanie co 30 minut na początku każdego okresu.
• Podane ceny usług powyższego cennika obowiązują do 30-ciu kilometrów od siedziby firmy. Poza tym obszarem płatność za dodatkowy kilometr wynosi 1,50zł brutto. Dojazd do klienta jest naliczany według stawki kilometrowej liczonej na trasie firma – klient - firma z najbliższej lokalizacji: 42-202 Częstochowa ul. Jagiełły 60.
• Dostęp do urządzeń - klient jest zobowiązany zapewnić swobodny dostęp do urządzeń. W przypadku braku swobodnego i bezpiecznego dostępu, serwisant jest uprawniony do odmówienia wykonania usługi. Serwis urządzeń na wysokości powyżej 4m wymaga udostępnienia podnośnika z obsługą.
• Odpłatność za wykonane usługi serwisowe jest realizowana przelewem po wykonaniu usługi w ciągu 14 dni na podstawie protokołu odbioru prac i wystawionej faktury VAT. Dla klientów zalegających z płatnościami obowiązuje przedpłata.
• Części/materiały eksploatacyjne - klient jest każdorazowo informowany o dodatkowych kosztach oraz formie płatności w celu wyrażenia akceptacji ich pokrycia. Wszystkie wymienione podczas serwisu części i materiały eksploatacyjne są płatne osobno.

Dziękujemy za zapoznanie się z zamieszczonymi powyżej materiałami. W celu zgłoszenia usterki prosimy o wypełnienie formularza.

Niniejszym przypomina się, że nieuzasadnione wezwanie serwisu wiąże się z obowiązkiem pokrycia kosztów serwisu, w tym kosztów związanych z dojazdem oraz kosztem ewentualnej usługi i materiału. Warunki gwarancji zawarte są w książce gwarancyjnej oraz w instrukcji obsługi przekazanych Państwu w dniu montażu.

Wzywając serwis potwierdzają Państwo, że są świadomi konieczności pokrycia ewentualnych kosztów.

Formularz zgłoszenia usterki

Wszystkie pola są wymagane

    Pliki muszą mieć mniej niż 6 MBDozwolone typy plików: gif jpg png tif txt rtf pdf doc docx odt xls ods xml avi mov.