1 lipca rozpoczął się nabór do kolejnej edycji programu „Mój Prąd”. Ze względu na nagle wprowadzone zmiany w sposobie składania wniosków bardzo prosimy dotychczasowych klientów, którzy nie otrzymali jeszcze dofinansowania o przesłanie następujących dokumentów:

  • potwierdzenie dotyczące przyłączenia mikroinstalacji do sieci OSD (otrzymali Państwo takie pismo listownie ze strony dystrybutora energii elektrycznej)
  • podpisane pełnomocnictwo o reprezentowanie Państwa w NFOŚiGW (tylko podpis i dane klienta!)
  • informację  o numerze oraz imię i nazwisko właściciela konta bankowego na które maja zostać przelane środki

Skany wymienionych dokumentów oraz informacje prosimy przesyłać na adres fotowoltaika@eco-team.net.

W razie pytań, wątpliwości prosimy kontaktować się z Państwa Doradcą.

Zachęcamy do odwiedzenia strony https://mojprad.gov.pl/ na której znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące programu.

Równocześnie przypominamy, że Ci z Państwa, którzy dopiero rozważają zakup instalacji, otrzymają z naszej strony profesjonalne wsparcie oraz wypełnienie wniosków o dotację z programu "Mój Prąd".